Нещодавно до Анатолія Компаніченка, партнера та операційного директора нашої агенції, що зараз знаходиться
в словацькому офісі Superheroes, звернувся міжнародний бізнес клуб з пропозицією виступити для української аудиторії,
що емігрувала з України в пошуках нових можливостей. Темою виступу ми обрали «ДНК Бренду. Від ідеї до чіткого плану реалізації».
Це далеко не перший виступ Анатолія. Він був одним з авторів та викладачів курсу про діджитал маркетинг для ізраїльської академії [DAN:IT], а восени виступав на «Be Wine Show» та міжнародному заході «Barometr». Тому при створені доповіді ми зосередились не тільки на сторітелінгу, а й на тому, як об’єднати наші знання у єдиний інформаційний продукт, що був би корисним для максимально широкої аудиторії. Ми також зробили доступною нашу інформацію, оцифрувавши презентацію та усі матеріали, що тепер знаходяться на нашому YouTube каналі.
В цю лекцію ввійшли презентація та коментарі Анатолія. На прикладі одного з наших останніх кейсів – KYIV MICE HUB, розглянуто, що таке бренд-бук, які етапи і особливості його створення, що варто робити, якщо ви вирішили підкорювати ринок з новим товаром чи послугою. Лекція легка й корисна, як для новачків, так і для вже прокачаних експертів.

Якщо ви вирішили створити, чи вже маєте бренд, рекомендуємо перевірити, чи точно ви все врахували і рухаєтесь правильним шляхом.
Залишайте до відео ваші коментарі з питаннями та побажання щодо наступних випусків. Приємного перегляду та
крутих інсайтів.