fbpx

Чи можна створити бренд за 24 дні?

Як маркетингове агентство Superheroes.ua запустило першу в Україні підписку на гаджети budu, розповів Тарас Горбул, засновник і керівник маркетингового агентства.

Багато років нам нав’язували думку, що з цих варіантів можна вибрати тільки два. Цим кейсом ми показали, що насправді можливо поєднати всі три варіанти: швидко, якісно, ​​доступно.

Проект: budu – підписка на гаджети.

Послуги: назва бренду, логотип, айдентика, маркетингова стратегія, сайт, мерч, рекламна кампанія.

Період робіт: 3-27 листопада 2020.

Запит клієнта

У цього проекту було дві складності.

1) Весь перерахований обсяг робіт потрібно було зробити в край стислі терміни. Тому що замовник хотів встигнути запуститися до Чорної п’ятниці. Тобто у нашої команди було менше місяця на все, а саме 24 дні.

2) Нам потрібно було вигадати, як продати абсолютно нову для українського ринку послугу. Що таке підписка на Youtube або Netflix українці вже розуміють. А як можна підписатися на гаджет до сих пір не уявляли. Особливість мозку людини в тому, що незрозуміле відлякує. Мовою маркетологів: погано спозиціонований продукт погано продається. Тому ми повинні були дуже швидко і просто пояснити суть підписки на техніку і переваги перед її покупкою в кредит.

Вхідні дані про бізнес клієнта

Розмір щомісячного платежу на підписку budu – від 1459 грн в місяць. Аналогічний платіж при покупці в кредит, наприклад, iPhone 11 (плюс мінус) в магазинах техніки. Ключова перевага підписки на гаджет перед кредитом: через рік виплат можна безкоштовно обміняти гаджет на новішу модель. Наприклад, ви купуєте в кредит iPhone 11: виплачуєте його рік і в результаті маєте свій законний iPhone 11. Але за цей рік модель вже встигає застаріти. А за підпискою budu ви теж рік платите щомісяця, теж користуєтеся смартфоном від самого початку, але через рік можете безкоштовно обміняти на нову модель. Наприклад, iPhone 11 замінити на iPhone 12.

Цей сервіс для людей, яким важливо завжди бути в тренді, з новітнім гаджетом, тобто представників digital native покоління. І пояснити цінність сервісу нам потрібно було мовою саме цієї цільової аудиторії. Спираючись на це, ми вибрали tone of voice для комунікації бренду. Його легко відчути в цьому відео.

Що ми зробили

1) Проаналізували основні «болі» цільової аудиторії і в промо-кампанії показали, як сервіс budu їх вирішує.

2) Відкоригували бізнес-модель.

3) Знайшли постачальників техніки за оптимальною ціною.

4) Зробили сайт budu.in.ua простішим, ніж традиційний інтернет-магазин. Щоб вибрати модель, колір, обсяг пам’яті, не потрібно розкривати вкладки і випадні списки характеристик. Тут смартфон можна вибрати за секунди.

5) Провели переговори з представниками Monobank і уклали партнерську угоду. Тепер платежі за передплату можна оформити через оплату частинами трьох банків: Monobank, Приватбанк, IdeaBank на вибір.

6) Додали можливість підписати договір з банком прямо на сайті, без необхідності звертатися в банківське відділення.

7) Реалізували рекламну кампанію: змонтували 20 промо-відеороликів, зробили понад 60 креативів для онлайн і офлайн-каналів комунікації.

8) Надрукували чохли для смартфонів у своєму сервісі Super Case. Кожен підписник budu отримує гаджет в брендованому чохлі.

Владислав Дабіжа, арт-директор «Superheroes»: Для розробки айдентики ми провели аналіз сервісів з продажу та оренди техніки. Головним завданням було відрізнятися від конкурентів. Тому ми вибрали гармонійну, але контрастну колірну гаму помаранчевий і фіолетовий кольори. Вони відповідають сміливій ідеї бренду. Вибрали основу айдентики мінімалізм, тому що вона корелює з ідеєю самої послуги: ніяких зайвих дій, щоб отримати бажаний гаджет.

Логотип зробили без традиційної великої літери на початку. Це відповідь «Так!» простоті і відповідь «Ні!» бюрократії, з якою асоціюється процес оформлення кредиту. В кінці логотипу стилізована точка ілюструє слоган «Буду і крапка». Шрифт логотипу (гротеск) був розроблений жирного накреслення з використанням єдиного модуля. Форма точки повторює модуль отворів в буквах. Завдяки цьому логотип масивний, але компактний, виразний на будь-яких носіях і читабельний на будь-якому мерчі.

Результати

1) Ми запустили сайт 27-го листопада. За перші 3 дні отримали 150 заявок на підписку.

2) За допомогою рекламної кампанії і комунікації в соцмережах з потенційними підписниками нам вдалося зламати упередження про те, що підписка на гаджет – це щось дивне і нелогічне.

3) Цим кейсом ми зламали стереотип про те, що запуск бренду – це довго, дорого і складно. Навіть у випадку, коли продукт абсолютно новий для країни.

Джерело: sostav.ua
Автор: Тарас Горбул – засновник і керівник маркетингової агенції «Superheroes.ua»

ВСІ ПОСЛУГИ
en
Superheroes.
Superheroes.
Leave a request
And our specialist will contact you shortly