3 вересня 2020 року, в кращих традиціях коміксів, кілька незалежних українських агенцій заявили про злиття в один консорціум «Супергерої». У нього будуть входити маркетингове агентство «Superheroes», мультисервісна event компанія «Idealsecrets», студія експрес-дизайну «A.S.A.P» і діджитал агентство «Kommuna».
Любителі коміксів знають, що супергерої об’єднуються, коли світу загрожує якийсь лиходій. Десятиліттями це було непорушною традицією супергеройських коміксів. Об’єдналися-перемогли-об’єдналися-перемогли – якось так спрощено виглядає історія супергеройських об’єднань. Автори зазвичай такі серії називають якоюсь кризою: «Криза на Землі-X», «Криза двох світів», «Нескінченний криза»… Але жоден фанат або автор коміксів не міг припустити, що колись світу загрожуватиме цілком реальний лиходій по імені Коронавірус, а історія буде називатися «Пандемічна криза».
Важливо уточнити, що об’єднання чотирьох агентств в один консорціум «Супергерої» – це не стільки спроба вистояти в кризу, скільки спосіб примножити сили кожного його учасника. Карантин дав можливість уповільнити темп, виринути з операційної рутини та побачити нові можливості. Побачити, як стати значно продуктивніше в період, коли це життєво необхідно.
Формат консорціуму мінімізує витрати виробництва. Кожен учасник працює в тій сфері діяльності, де він досяг найвищого рівня майстерності і закриває найкращим чином відповідний фронт робіт над спільними проєктами.
Простіше кажучи: раніше бізнесу потрібно було довго і ретельно обирати собі підрядників під різні потреби, потім бріфувати, контролювати і координувати всіх цих «лебедів, раків і щук». Тепер консорціум «Супергерої» закриває весь фронт робіт якісніше і швидше, адаптуючись під будь-які завдання та будь-які бюджети.
Відтепер для позиціонування, просування і зміцнення бізнесу можна буде використовувати вивірені за 12 років стратегії, сучасні та найбільш ефективні маркетингові інструменти і масштабну технічну базу для реалізації будь-якого проєкту в онлайні та офлайні.
У коміксах супергерої примножують свої надздібності і рятують світ, об’єднуючись в тім-апи. У реальному житті найсильніші агентства рятують український бізнес, зливаючись в консорціум. І покликати їх для підтримки куди простіше: просто заповнити бриф.