fbpx
Budu

Budu

Чи можна створити бренд за 24 дня? Особисто у нас вийшло.
Ми запустили першу в Україні підписку на гаджети budu за 24 дня – від ідеї до першого замовлення.

Обсяг робіт до запуску: назва бренду, логотип, айдентіка, маркетингова стратегія, сайт, мерч, рекламна кампанія.

Запит клієнта

У цього проекту було дві складності.


1) Весь перерахований обсяг робіт потрібно було зробити в дуже стислі терміни. Тому що замовник хотів встигнути запуститися до Чорної п’ятниці. Тобто у нашої команди було менше місяця на все, а саме 24 дня.


2) Нам потрібно було придумати, як продати абсолютно нову для українського ринку послугу. Що таке підписка на Youtube або Netflix українці вже розуміють. А як можна підписатися на гаджет до сих пір не представляли. Особливість мозку людини в тому, що незрозуміле відлякує. Мовою маркетологів: погано спозіціонованій продукт погано продається. Тому ми повинні були дуже швидко і просто пояснити суть підписки на техніку і переваги перед її покупкою в кредит.

Вводні дані про бізнес клієнта

Розмір щомісячного платежу за підписку budu – від 1459 грн в місяць. Аналогічний платіж при покупці в кредит, наприклад, iPhone 11 (плюс мінус) в магазинах техніки. Ключова перевага підписки на гаджет перед кредитом: через рік виплат можна безкоштовно обміняти гаджет на новішу модель. Наприклад, ви купуєте в кредит iPhone 11, виплачуєте його рік і в результаті маєте свій законний iPhone 11. Але за цей рік модель вже встигає застаріти. А по підписці budu ви теж рік платите щомісяця, теж користуєтеся смартфоном з самого початку, але через рік можете безкоштовно обміняти на нову модель. Наприклад, iPhone 11 замінити на iPhone 12.

 

Цей сервіс для людей, яким важливо завжди бути в тренді, з новітнім гаджетом, тобто представників digital-покоління. І пояснити цінність сервісу нам потрібно було мовою саме цієї цільової аудиторії. Спираючись на це, ми обрали tone of voice для комунікації бренду. Його легко відчути в цьому відео.

Що ми зробили

1) Проаналізували основні «болі» цільової аудиторії і в промо-кампанії показали, як сервіс budu їх вирішує.
2) Відкоригували бізнес-модель.
3) Знайшли постачальників техніки за оптимальною ціною.
4) Зробили сайт budu.in.ua простішим за традиційний інтернет-магазин. Для вибору моделі, кольору, обсягу пам’яті не потрібно розкривати вкладки чи випадаючі списки характеристик. Тут смартфон можна обрати за секунди.
5) Провели переговори з представниками Monobank і уклали партнерську угоду. Тепер платежі за передплату можна оформити через оплату частинами трьох банків: Monobank, Приватбанк, IdeaBank (на вибір).
6) Додали можливість підписати договір з банком прямо на сайті, без необхідності звертатися в банківське відділення.
7) Реалізували рекламну кампанію: змонтували 20 промо-відеороликів, зробили понад 60 креативів для онлайн і офлайн-каналів комунікації.
8) Надрукували чохли для смартфонів в своєму сервісі Super Case. В результаті кожен передплатник budu отримує гаджет в брендованому чохлі.

 

Владислав Дабижа, арт-директор «Superheroes»: Для розробки айдентики ми провели аналіз сервісів із продажу й оренди техніки. Головним завданням було відрізнятися від конкурентів. Тому ми обрали гармонійну, але контрастну колірну гаму – оранжевий та фіолетовий кольори. Вона відповідає сміливій ідеї бренду. Обрали за основу айдентики мінімалізм, тому що він корелює з ідеєю самої послуги: ніяких зайвих дій, щоб отримати бажаний гаджет.

Логотип зробили без традиційної великої літери на початку. Це відповідь «Так!» простоті та відповідь «Ні!» бюрократії, з якою асоціюється процес оформлення кредиту. У кінці логотипу стилізована крапка ілюструє слоган «Буду, і крапка!».

Результати

1) Ми запустили сайт 27-го листопада. За перші 3 дні отримали 150 заявок на підписку.
2) За допомогою рекламної кампанії і комунікації в соцмережах з потенційними передплатниками нам вдалося зламати упередження про те, що підписка на гаджет – це щось дивне і нелогічне.
3) Цим кейсом ми зламали стереотип про те, що запуск бренду – це довго, дорого і складно.

Відгук клієнта

Терещук Ілля, співзасновник «budu»: «Відмінною рисою Супергероїв є зацікавленість і глибинна опрацювання проектів, які потрапляють до них в руки. Команда допомогла побудувати будинок, на фундаменті з яким ми прийшли. У найкоротші терміни розібралися з усіма тонкощами і деталями по реалізації проекту, а також проявили ініціативу і допомогли по іншому поглянути на аспекти бізнесу, не пов’язані з маркетингом. Що найважливіше, Супергерої мають пунктуальністю в справах і виконують свої обіцянки».

Контакти

Супергерої на зв`язку

uaruen
Superheroes.
Superheroes.
Залиште заявку
Та Наш спеціаліст зв'яжеться з Вами найближчим часом