fbpx
Kyiv MICE Hub

Kyiv MICE Hub

Супергерої завжди тримають руку на пульсі та співпрацюють не лише з комерційними брендами України та світу,

а й активно моніторять нові тренди щодо вагомих подій та творчих запитів нашої держави. Коли новостворена платформа Kyiv MICE Hub потребувала створення

брендингу для розвитку потенціалу Києва як центру проведення ділових подій міжнародного рівня, ми не могли залишитись осторонь.

Команда Superheroes.ua подала заявку на участь у конкурсі. І перемогла!

З цього моменту робота над новим брендом Києва стартувала на шаленій швидкості, адже державні закупівлі — це завжди кропітка робота у надкороткі терміни!

А від того виклик, який ми прийняли, став ще цікавішим!

Про організацію

Kyiv MICE Hub («MICE» від англ. Meetings-Incentive-Conferences-Events, галузь ділового туризму) — інформаційна платформа,

яка представляє інтереси Управління туризму та промоції виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

та просуває Київ на ринку МІСЕ подорожей.

Про задачу, з якою ми зіткнулись

У нашій роботі над проєктом було надважливо враховувати, що створений брендинг будуть оцінювати не лише кияни,

а й гості міста з різних куточків світу. а й гості міста з різних куточків світу. Тож він мав бути простим, зрозумілим та водночас демонструвати привабливість Києва як локації

для проведення ділових заходів різного масштабу. Усі елементи, символи, деталі, які лягли б в основу брендингу,

мали б створити єдину айдентику та слугувати міцним фундаментом для усієї комунікації, яка буде проводитися у майбутньому в рамках проєкту. 

Ми мали зруйнувати чинні стереотипи та візуалізувати сильні сторони Києва для ринку MICE. І ось, як ми це зробили…

1,5 місяці роботи нон-стоп

1,5 місяця. Саме стільки часу було відведено команді на аналіз, креатив та реалізацію проєкту.

Зараз Kyiv MICE Hub має принципово новий і сучасний логотип, образ бренду, візуалізації елементів брендингу,

дизайни для POSM-матеріалів, рекламних площин, соціальних мереж тощо. І все це designed by Superheroes.ua.

Лого

Три основні елементи нового лого — це:

акронім “MICE”, який вказує на напрям проєкту та його галузь;

місце проведення подій — KYIV;

яскрава наліпка-стікер у фірмовому кольорі — “HUB”.

В основу логотипу ми поклали синтез ділового та культурного, сучасного та історичного,

закордонного та місцевого, туризму та бізнесу. 

Так у лого органічно поєдналися нариси української абетки та образи ділового Києва.

Динамічний логотип

Ми запропонували додати логотипу динаміки. Кожен елемент лого (окрім наліпки-стікера) може бути зміненим, відповідно до контексту та задач

комунікації, у якій він використовується. По-перше, це дозволяє проявити гнучкість та адаптивність бренду, а по-друге, продемонструвати різнобічність

столиці як привабливої дестинації для проведення ділових заходів.

Символи та образи

Символи та образи, які можуть бути використані у динамічному логотипі, слугують окремими самостійними елементами айдентики проєкту.

Кожен з них — виразний візуальний образ, здатний підсилювати візуальну комунікацію проєкту чи подій, що проходять у його межах.

Кольорова гама

Головний акцентний колір Kyiv MICE Hub — яскраво-блакитний. Саме він передає відчуття надійності, довіри та сили. 

Для балансу, що стабілізує яскравість, ми використали білий та чорний кольори.

Контакти

Супергерої на зв`язку

uaen
Superheroes.
Superheroes.
Залиште заявку
Та Наш спеціаліст зв'яжеться з Вами найближчим часом