fbpx
Merman’s

Merman’s

Чи замислювались ви колись над тим, який тернистий шлях долає звичайна креветка перед тим, як потрапити на український стіл?

І взагалі, як вона може потрапити до нас із далекого закордоння? Якщо її везти свіжою — вона просто зіпсується…

До знайомства з Merman’s ми гадали, що це неможливо. А виявляється можливо все!

Для розуміння бренду та роботи галузі харчових продуктів морського походження в цілому, Супергерої занурились у тихоокеанський підводний світ.

І в результаті створили справжню морську феєрію — новий фірмовий стиль для найбільшої ферми тихоокеанської креветки Merman’s.

Але про все по черзі…

Про компанію

MERMAN’S — це найбільша ферма тихоокеанської креветки Penaeus Vannamei в Європі, яка відкриває нову сторінку

інновацій України в галузі харчових продуктів морського походження. 

Для розташування ферми було обрано місцевість Тилігульського лиману (Одеська та Миколаївська область).

Вода в лимані за біохімічним складом майже ідентична морській воді Тихого океану, в якій у природних умовах живе Penaeus Vannamei.

За крок до початку роботи

 

Наш Замовник бренд Merman’s — це єдина в Україні ферма тихоокеанської білоногої креветки, яка працює над

розвитком культури споживання свіжої риби та морепродуктів в Україні. І нам важливо було враховувати це у роботі над брендом.

Адже візуальні компоненти мають об’єднувати у собі ключові цінності бренду: лідерство, технологічність, екологічність

і шалену любов до креветок та всього морського світу. 

Все буде по-морському

Логотип

Ми не могли уявити логотип Merman’s без креветки. Тому вона органічно доповнила

шрифтовий напис бренду та стала нашим ключовим бренд-символом. 

В основному логотипі креветка виконує роль апострофу та бере участь в стилізації літери “М”

(її адаптація повторює форму хвоста креветки). А на носіях, де основна версія лого не може бути використана — креветка

використовується як альтернатива (наприклад, у фавіконі сайту).

Кольорова гама

 

Палітра кольорів грає важливу роль в сприйнятті бренду. У Merman’s все має бути по-морському і кольори не виключення.

Тому основна кольорова гама бренду складається з трьох кольорів — двох відтінків синього (темно- й світло-синього) та бежевого,

що підкреслює морську тематику, характеризуючи морські води та чисте узбережжя лиману. 

Для збагачення можливостей дизайну ми додали до фірмового стилю

додаткові кольори — альтернативні відтінки темно-синього, світло-синього та бежевого.

Елементи візуальної ідентичності

Елементами айдентики є ілюстрації на морську тематику. Тут і представники підводної флори та фауни,

виконані у стилістиці основного бренд-елементу, і графічні елементи, що імітують рибальські сітки, морські хвилі та інше.

Бренд-іміджі

 

Ми вважаємо бренд-імідж ключовим інструментом, який допомагає підсилити впізнаваність фірмового стилю, відображаючи всі переваги бренду.

Тому завжди приділяємо йому окрему увагу. Детальні рекомендації щодо підходу до формування бренд-іміджів ми описали у брендбуку проєкту.

Mermans’s brandbook

А якщо хочете, щоб і у вашого бренду з’явився власний брендбук designed by Superheroes.ua,

заповнюйте бриф та чекайте на наш дзвінок 😉

Контакти

Супергерої на зв`язку

uaen
Superheroes.
Superheroes.
Залиште заявку
Та Наш спеціаліст зв'яжеться з Вами найближчим часом