fbpx
Stomatalk

Stomatalk

Гідні відносини повинні розвиватися і виходити на новий рівень. У тому числі відносини бренду і агентства. У нас таким стало співробітництво з авторської стоматологією IRIS DENT.

 

Ми розробили для них маркетинг стратегію, новий логотип, брендбук і айдентику. А плідний дизайн супровід втілився в народження нового бренду.

Процес cтворення

У співзасновниці клініки Тамари Неспрядько-Монборнь з’явився запит зробити свій youtube-канал. Стоматологу в шостому поколінні, талановитому ортопеду зі значним досвідом роботи є, чим поділитися з глядачами. І нам поставили завдання: придумати назву, розробити логотип, айдентику і все оформлення каналу.

Так народився STomaTalk. У назві ми інтегрували ім’я самого експерта – Тома, обіграли співзвуччя зі словом «стоматолог» і використали смисловий відтінок слова «talk» (англ.) – «невимушена бесіда».

Ідея каналу

Розповідати легко про складне, смішно про страшне, руйнувати міфи і страхи людей, пов’язані в цілому зі стоматологією і зокрема з ортодонтією. Тому логотип і весь фірмовий стиль теж ми зробили легкими та кумедними, в яскравих кольорах, які додають контенту каналу виключно позитив. На основі розробленої айдентики ми зробили все motion-елементи: анімовані заставки, перебивки, плашки, титри. В результаті глядач проковтує ролики легко і з задоволенням. Такого результату нечасто виходить досягти у випадку з освітнім контентом, особливо з медичним. Але у нас вийшло.

Контакти

Супергерої на зв`язку

uaruen
Superheroes.
Superheroes.
Залиште заявку
Та Наш спеціаліст зв'яжеться з Вами найближчим часом