Ключова ідея
Однією з ключових ідей було те, що бренд «VODA UA» перший в своєму сегменті використав здатне повністю біологічно руйнуватися пакування замість традиційного пластику.
У той час, як 93% всієї бутельованої води у світі — це вода в пластику. Дволітрова тара на 100% переробляється, бо на 80% реалізована із вторинної целюлози, тобто для її виробництва не зрубали жодного дерева. Навіть кришка виготовлена не з пластику, а з пальмової олії, і кріпиться не клеєм, а ультразвуком.
«Це не просто вода в картоні, це світоглядна і соціально відповідальна позиція», — прокоментували цей крок представники компанії.
Тому і дизайн нового картонного пакування повинен був вийти настільки ж прогресивним для ринку питної води, як і вся еко-політика виробника — компанії «АТ МАРКЕТ».