fbpx
VODA UA

VODA UA

До нашої агенції звернувся власник проєкту «VODA UA» — Дмитро Нікіфоров, щоб ми створили дизайн нового еко-френдлі пакування для вже існуючого продукту.

Ця столова вода відповідає найвищим стандартам якості. Її розливають на високотехнологічному виробництві, сертифікованому за системою менеджменту у сфері безпеки продовольства і харчової продукції ISO 22000:2005. Тому і пакування повинне було виглядати на 100 зі 100.

Ключова ідея

Однією з ключових ідей було те, що бренд «VODA UA» перший в своєму сегменті використав здатне повністю біологічно руйнуватися пакування замість традиційного пластику.

У той час, як 93% всієї бутельованої води у світі — це вода в пластику. Дволітрова тара на 100% переробляється, бо на 80% реалізована із вторинної целюлози, тобто для її виробництва не зрубали жодного дерева. Навіть кришка виготовлена ​​не з пластику, а з пальмової олії, і кріпиться не клеєм, а ультразвуком.

«Це не просто вода в картоні, це світоглядна і соціально відповідальна позиція», — прокоментували цей крок представники компанії.

Тому і дизайн нового картонного пакування повинен був вийти настільки ж прогресивним для ринку питної води, як і вся еко-політика виробника — компанії «АТ МАРКЕТ».

«Наша команда дизайнерів використовувала нетиповий для етикетки елемент — інфографіку. Пересічним текстом увагу не привернеш, а ось за допомогою інфографіки ми донесли до покупців ключові переваги товару. Разом з нетривіальним колірним рішенням продукт вигідно виділяється на тлі конкурентів»,

— прокоментував наш COO Анатолій Компаніченко.

У блакитному пакуванні тепер продається вода, видобута на висоті 480 метрів над рівнем моря. А в чорному — з найвищого водозабору в країні, 1040 метрів. Ці дані ми й зобразили у вигляді інфографіки. Але щоб отримати цю воду, тепер не потрібно підійматися на такі висоти. Замовити воду з доставкою можна на сайті «АТ МАРКЕТ».

Деталі пакування

Ще одна важлива інфографіка на пакуванні стосується ключових відмінних рис «VODA UA». А саме: це вода не зі свердловин, а з карпатських гір, яка виходить на поверхню самотоком.

Вона не піддається втручанню людини, в ній немає жодної фізичної або хімічної корекції, антибіотиків, консервантів і мінеральних речовин ззовні. Її показник кислотно-лужного балансу Ph 7,4-7,6 – точно такий, як баланс спинномозкової, клітинної, міжклітинної рідини, лімфи та крові людини.

Неймовірно, правда? Ми теж так подумали і винесли цю інфографіку на самий верх пакування на одній з граней пака.

«VODA UA» — це жива карпатська вода, цілющий дар природи. І найменше, чим ми могли віддячити за нього природі — створити гідне пакування.

Контакти

Супергерої на зв`язку

uaen
Superheroes.
Superheroes.
Залиште заявку
Та Наш спеціаліст зв'яжеться з Вами найближчим часом