fbpx
VODA.UA

VODA.UA

До нашого агентства звернувся власник проекту «VODA UA» – Дмитро Нікіфоров, щоб ми створили дизайн нової еко-френдлі упаковки вже існуючого продукту.

 

Ця столова вода відповідає найвищим стандартам якості. Її розливають на високотехнологічному виробництві, сертифікованому за системою менеджменту в сфері безпеки продовольства і харчової продукції ISO 22000:2005. Тому і упаковка повинна була виглядати на 100 з 100.

Ключова ідея

Однією з ключових ідей було те, що бренд «VODA UA» першим в цьому сегменті вирішив використовувати повністю здатні біологічно руйнуватися упаковку замість традиційної пластикової.

У той час, як 93% всієї бутильованої води в світі – це вода в пластиці. Дволітрова тара на 100% переробляється і проведена на 80% із вторинної целюлози, тобто для її виробництва не зрубали жодного дерева. Навіть кришка виготовлена ​​не з пластику, а з пальмового масла, і кріпиться не клеєм, а ультразвуком.

 

«Це не просто вода в картоні. Це світоглядна і соціально відповідальна позиція», – прокоментували цей крок представники компанії.

 

Тому і дизайн нової картонної упаковки повинен був вийти настільки ж прогресивним для ринку питної води, як і вся еко-політика виробника – компанії «АТ МАРКЕТ».

«Наша команда дизайнерів використовувала нетиповий для етикетки елемент – інфографіку. Пересічним текстом увагу не привернеш, а ось за допомогою інфографіки ми донесли до покупців ключові переваги товару. Разом з нетривіальним колірним рішенням продукт вигідно виділяється на тлі конкурентів»,

– прокоментував наш COO Анатолій Компаніченко.

У блакитній упаковці тепер продається вода, видобута на висоті 480 метра над рівнем моря. А в чорному паку вода з найвищого водозабору в країні – 1040 метрів. Ці дані ми й зобразили у вигляді інфографіки. Але щоб отримати цю воду, тепер не потрібно підніматися на такі висоти. Замовити воду з доставкою можна на сайті «АТ МАРКЕТ».

Деталі пакування

Ще одна важлива інфографіка на упаковці стосується ключових відмінних рис «VODA UA». А саме: це вода не зі свердловин, а з карпатських гір, яка виходить на поверхню самотоком.

 

Вона не піддається втручанню людини, в ній немає ніякої фізичної або хімічної корекції, антибіотиків, консервантів і мінеральних речовин ззовні. Її показник кислотно-лужного балансу Ph 7,4-7,6 – точно такий, як баланс спинномозкової, клітинної, міжклітинної рідини, лімфи і крові людини.

 

Неймовірно, правда? Ми теж так подумали і винесли цю інфографіку в самий верх упаковки на одній з граней пака.

«VODA UA» – це жива карпатська вода, цілюще дар природи. І найменше, чим ми могли віддячити за нього природі, – створити гідну упаковку.

Контакти

Супергерої на зв`язку

uaruen
Superheroes.
Superheroes.
Залиште заявку
Та Наш спеціаліст зв'яжеться з Вами найближчим часом