fbpx
https://superheroes.ua/wp-content/uploads/2021/12/ot_dvuhchasovogo_korporativa_k_dolgoigrayushhim_iventam.png

Від двогодинного корпоративу до «довгограючих» івентів: тренд 2021-2022 у сфері корпоративних заходів

За статистикою, наданою Bizzabo, 96% професіоналів у галузі організації івентів не вірять, що онлайн-зустрічі повністю витіснять офлайн-заходи. Проте світова пандемія Covid-19 диктує свої умови. Крім того, що на другий план сьогодні йдуть офлайн-заходи, віртуальні корпоративи-одноденки теж здають позиції. На їх місце приходять тривалі корпоративні івенти, що складаються з ланцюжка подій, що захоплюють. Як грамотно їх організувати та утримати аудиторію?

Івент, якому передує тривале планування, у чому секрет?

Організувати якісний онлайн-захід, що складається з декількох етапів, дуже складно. За даними Bizzabo, 52,9% івент-маркетологів вважають, що організувати і провести унікальний віртуальний захід, що запам’ятовується, важче, ніж той, де люди присутні особисто. Для 68,8% компаній складність полягає у використанні мережевих ресурсів. Зрозуміло одне — зібрати колектив перед екранами комп’ютерів набагато складніше, ніж у офісі чи на природі.

Для того щоб онлайн-корпоратив пройшов успішно, необхідно робити ставку не лише на день його проведення, а й на якісну підготовку.

У чому успіх проведення тривалих заходів?

  • За аналітикою Markletic, 56% маркетологів переконані, що планування невеликого віртуального заходу займає від 2 до 4 тижнів. Тому підготовку до нього можна розпочати ще за місяць. Наприклад, скинути посилання на веб-платформу, де планується проведення корпоративу. Якщо цього вимагає формат заходу — ще й посилання для встановлення потрібної програми. Це дозволяє людям заглибитися в суть того, що відбувається, і підготуватися до івенту.
  • Завдяки тривалому підготовчому періоду, учасники встигають вчасно пройти реєстрацію, записатися в команди, ознайомитися з правилами майбутніх конкурсів.
  • В учасників буде достатньо часу на ознайомлення із захоплюючим контентом, який зазвичай доступний у додатку за тиждень до івента. Його мета – “підігріти” зацікавленість людей у ​​майбутньому заході. Це можуть бути квізи, квести, майстер-класи, челенджі та ігри.
  • У призначений день працівники збираються особисто або віртуально для проведення корпоративної події. Згідно зі статистикою Bizzabo, 80% респондентів вважають, що успіх віртуального заходу залежить від зацікавленості його учасників. Формат тривалого заходу дозволяє дотримуватись принципу інтерактивності.
  • Підбиття підсумків – те, чим часто нехтують після проведення івента. Але як без цього зрозуміти, наскільки ефективною була подія? Подібні івенти на те і тривалі, щоб при їх організації враховувався час на все, у тому числі на анкетування учасників, створення галереї фотографій та відео з заходу, каталога конкурсних робіт.

Грамотно організований тривалий корпоративний івент допоможе згуртувати колектив, запобігти плинності кадрів, визначити лідерів команди, виявити особисті якості співробітників та підвищити їхню задоволеність. А згідно з дослідженнями HBR (Harvard Business Review), продуктивність праці задоволених співробітників вища на 31%.

Популярні формати ланцюжків подій-трендів 2021-2022

Згідно з дослідженнями PCMA, 7 із 10 респондентів частково або повністю перейшли для проведення заходів на віртуальну платформу. І багато хто з них не вважає цей захід тимчасовим, а впевнений, що навіть у разі завершення пандемії такий формат зустрічей існуватиме паралельно з офлайн-заходами.

Щоб утримувати увагу співробітників на подібних онлайн-івентах, важливо кожен із них зробити унікальним, застосовуючи різноманітні види діяльності.

Тренінги та лекції

Корпоративні тренінги та лекції – це не просто данина сучасній моді. Це можливість підвищити компетенцію співробітників та налагодити спілкування у колективі. А щоб такі заходи не були нудними, можна провести їх нестандартно. Наприклад, під час прогулянки у парку.

Квести, інтелектуальні ігри, вікторини

Ігри у форматі “Брейн-ринг” або “Що?” Де? Коли?”, командні квести та індивідуальні вікторини — всі ці формати корпоративних заходів покликані навчити співробітників працювати у команді, дозволяють виявити ерудицію, визначити лідера, розкрити свої сильні сторони.

Конкурси та чемпіонати

Відмінна мотивація співробітників – конкурси та чемпіонати. Наприклад, конкурс на найкращий новий логотип фірми. Так можна залучити співробітників до глобального ребрендингу компанії. А паралельно з основними змаганнями організувати конкурс на найкращу групу підтримки. Це підвищить % залучення співробітників.

Майстер-класи

Якщо зроблено вибір на користь цього формату корпоративного івента, спочатку краще поцікавитися вподобаннями співробітників. Так, можна провести кулінарний, художній МК, майстер-клас зі скрапбукінгу.

Інтерактивні ігри

Співробітникам набридли пасивні заходи, на яких вони можуть виступати лише глядачами? Дозвольте їм стати справжніми авторами корпоративного івента. Для цього вибирайте захід у форматі інтерактивного фільму чи гри. Під час проведення дії ведучих повністю залежать від бажання більшості — це реально завдяки онлайн-голосуванню. Згідно зі статистикою Markletic, 61% маркетологів використовують у віртуальних заходах інтерактивний елемент, щоб утримати увагу аудиторії.

Флешмоби та челенджі

Співробітники отримують завдання, які передбачають спільне виконання – ще одна можливість командоутворення. Після виконання учасники виходять у zoom, щоб обговорити результати челенджу.

Переваги тривалих віртуальних заходів

За даними Markletic, середній відсоток неявки на віртуальні івенти – 35%. Середній же учасник онлайн-заходу, за даними Bizzabo, прослухає лише 68% інформації. Проведення корпоративного заходу у форматі ланцюжка подій, що захоплюють, дозволяє утримувати аудиторію завдяки:

  • Застосування гейміфікації – учасникам нараховуються бали за участь у конкурсах, розміщення постів у соцмережах, проходження челенджів. Складаються рейтинги окремих учасників та команд. Одним словом, не обходиться без азарту. У корпоративі, який триває 2-3 години, на це не вистачить часу.
  • Постійним нагадуванням про запланований захід. Це можуть бути push-повідомлення, повідомлення у соціальних мережах. Відмінна ідея – герой-талісман івента, який постійно спілкуватиметься з учасниками в додатку або месенджерах.
  • Винагороді команд за участь та перемоги. За даними Markletic, лише 30% організаторів надсилають подарунки учасникам онлайн-заходів. Тоді як навіть невеликі сувеніри або мерч із символікою івента здатні підвищити лояльність та зацікавленість учасників.

Одноденні онлайн-корпоративи поступово поступаються місцем ланцюжкам корпоративних подій, які вишиковуються в один тривалий івент. Такі події формують корпоративну культуру компанії, створюють команду зацікавлених працівників. Це справжній тренд сучасності, який не втратить популярності навіть у разі закінчення пандемії та повернення до звичного життя. Адже згідно зі статистикою Flexjobs, лише 3% респондентів надають перевагу роботі в офісі, а не віддаленій. Отже, майбутнє за віртуальними корпоративними заходами.

Автор: Олексій Акімов, CEO event agency Ideals Secrets, Partner & CCO marketing company Superheroes.ua

Джерело: MMR

uaen
Superheroes.
Superheroes.
Залиште заявку
Та Наш спеціаліст зв'яжеться з Вами найближчим часом