Check 99
Організаційна структура
1. У вас є маркетинговий відділ?
Так
Ні
2. Чи є маркетинговий директор?
Так
Ні
3. Чи сформована у вас продуктова матриця?
Так
Ні
4. Чи є довгострокий план компанії на найближчі 5 років?
Так
Ні
5. Чи є короткострокові цілі (KPI), яких ви прагнете досягти протягом року?
Так
Ні
6. Чи існує у вашій компанії посада бренд-менеджера?
Так
Ні
7. Чи є у вас в команді позиція head of design?
Так
Ні
8. Чи є у вас в команді менеджер з реклами?
Займається напрямами і рекламними активностями inDoor, Out of home, Digital, BTL, PR, Event
Так
Ні
9. Чи є у вас в команді аналітик/веб-аналітик?
Так
Ні
10. Чи є у вас в команді фахівець(-і), який(і) займаюся таргетованою рекламою?
Так
Ні
11. Чи є у вас в команді SMM-фахівець?
Може включати в себе посаду копірайтера
Так
Ні
12. Чи є у вас менеджер з продажу або відділ продажів?
Так
Ні
13. Чи займаєтеся ви маркетинговим плануванням?
Так
Ні
14. Чи впроваджені у вас системні маркетингові звіти по кожному напрямку?
Так
Ні
15. Чи досягаєте ви поставлених KPI у маркетингу?
Так
Ні
16. Наскільки системно, на вашу думку, функціонує відділ маркетингу та його співробітники в цілому?
Оцініть за шкалою від 1 до 10
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
17. Наскільки ефективно, на вашу думку, функціонує відділ маркетингу?
Оцініть за шкалою від 1 до 10
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Стратегічне управління
18. Чи є у вас бізнес стратегія?
Так
Ні
19. Чи є у вас стратегія ціноутворення?
Так
Ні
20. Чи є у вас маркетингова стратегія?
Так
Ні
21. Чи є у вас бренд-стратегія?
Так
Ні
22. Чи є у вас комунікаційна стратегія?
Так
Ні
23. Чи є у вас креативна стратегія?
Так
Ні
24. Чи є у вас SMM стратегія?
Так
Ні
25. Чи є у вас рекламна стратегія?
Так
Ні
26. Чи є у вас тактичні кроки реалізації цих стратегій?
Так
Ні
27. Наскільки якісні, на вашу думку, ці стратегії?
Оцініть за шкалою від 1 до 10
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
28. Наскільки зрозумілі вам і вашим співробітникам ці стратегії?
Оцініть за шкалою від 1 до 10
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
29. Наскільки ефективно ви застосовуєте ці стратегії в реальній роботі?
Оцініть за шкалою від 1 до 10
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
30. Наскільки ефективно ви реалізуєте тактичні кроки?
Оцініть за шкалою від 1 до 10
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Упаковка бренду
31. Чи є у вас неймінг?
Так
Ні
32. Чи є у вас логотип?
Так
Ні
33. Чи задовольняє вас неймінг?
Оцініть за шкалою від 1 до 10
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
34. Чи задовольняє вас логотип?
Оцініть за шкалою від 1 до 10
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
35. Чи зареєстрована у вас торгова марка?
Так
Ні
36. Чи є у вас прописана місія компанії?
Так
Ні
37. Чи є у вас прописана візія компанії?
Так
Ні
38. Чи є у вас прописані цінності бренду?
Так
Ні
39. Чи є у вас фірмовий стиль?
Фірмовий стиль — це комбінація візуальних елементів, які розміщуються на товарах, упаковках, рекламних матеріалах компанії і використовуються при комунікації з клієнтом. Може існувати окремо та/або бути частиною гайдлайну або бренд-буку.
Так
Ні
40. Чи є у вас бренд бук?
Бренд-бук — це об'ємний документ, в який входить: інформація про філософію бренда, його історія, місія та позиціонування; назва бренда з варіаціями, слоган, посібник з внутрішніх та зовнішніх комунікацій, tone of voice; елементи корпоративного стилю та правила їх використання.
Так
Ні
41. Чи є у вас гайд-лайн?
Гайд-лайн – це посібник, в якому описані правила використання фірмового стилю. В ньому вказані правила нанесення логотипу і використання фірмового стилю. Може існувати окремо та/або бути частиною бренд-буку.
Так
Ні
42. Чи є у вас дизайн-матеріали, які активно використовуються?
(макети для соцмереж, друковані матеріали)
Так
Ні
43. Чи відповідають дизайн-матеріали фірмовому стилю, гайд-лайнам або бренд-буку?
Так
Ні
44. Чи прописана у вас легенда бренду (концепція, історія, філософія)?
Так
Ні
45. Чи прописана у вас "ключова ідея" бренду?
Тобто, навіщо і чому ви робите саме цей продукт?
Так
Ні
46. Чи задовольняє ваш бренд всі потреби клієнта?
Так
Ні
47. Чи прописано у вас позиціонування бренду?
Так
Ні
48. Чи є у вас "обличчя бренду" або "образ бренду", який ви використовуєте у своїй комунікації?
Так
Ні
49. Чи є у вас корпоративна соціальна відповідальність бренду?
Так
Ні
50. Чи реалізується ця корпоративна соціальна відповідальність?
Так
Ні
51. Чи знають про цю корпоративну соціальну відповідальність ваші співробітники та клієнти?
Так
Ні
52. Оцініть ефективність вашого бренду, на вашу думку
Оцініть за шкалою від 1 до 10
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
53. Чи допомагає, на вашу думку, "сила бренду" отримувати компанії додану вартість або вигоди в порівнянні з конкурентами?
Так
Ні
Ринок і конкуренти
54. Чи проводите ви дослідження ринку, на якому працюєте?
Так
Ні
55. Чи знаєте ви життєвий цикл, на якому знаходиться ваш бізнес?
Так
Ні
56. Чи знаєте ви життєвий цикл, на якому знаходиться ваш ринок?
Так
Ні
57. Чи проводите ви аналіз конкурентів?
Так
Ні
58. Чи враховуєте ви в аналізі конкурентів їх неймінг?
Так
Ні
59. Чи враховуєте ви в аналізі конкурентів їх візуальне оформлення?
Так
Ні
60. Чи аналізуєте ви комунікацію конкурентів?
Їх реклама, стиль спілкування, креативні прийоми
Так
Ні
61. Чи аналізуєте ви канали продажів конкурентів?
Так
Ні
62. Чи аналізуєте ви ціни ваших конкурентів?
Так
Ні
63. Чи проводите ви аналіз сайтів конкурентів?
Так
Ні
64. Чи проводите ви аналіз конкурентів із суміжних з вашим бізнесом сфер?
Так
Ні
65. Чи займаєтеся ви пошуком нових ринків або існуючих ринків для розвитку свого бізнесу?
Так
Ні
66. Чи користуєтеся ви програмами для аналізу конкурентів?
Так
Ні
67. Чи знаєте ви свої переваги перед конкурентами?
Так
Ні
68. Чи знаєте ви свої слабкі сторони?
Так
Ні
Цільова аудиторія
69. Чи проводите ви дослідження своєї цільової аудиторії?
Так
Ні
70. Чи сегментуєте ви цільову аудиторію?
Так
Ні
71. Чи є у вас портрет цільової аудиторії?
Так
Ні
72. Чи є прописані ключові повідомлення, які ви намагаєтеся донести кожному сегменту цільової аудиторії?
Так
Ні
73. Чи шукаєте ви сегмент цільової аудиторії, який допоможе вам рости швидше?
Так
Ні
74. Чи займаєтеся ви розробкою нових продуктів/послуг?
Так
Ні
75. Чи є у вас база клієнтів?
Так
Ні
76. Чи працюєте ви з цією базою клієнтів?
Так
Ні
77. Чи є у вас CRM-система?
Так
Ні
78. Наскільки ефективно, на вашу думку, ви використовуєте CRM-систему?
Оцініть за шкалою від 1 до 10
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
79. Чи працюють ваші менеджери з продажу з цією CRM-системою?
Так
Ні
80. Чи працюють ваші менеджери з реклами з цією CRM-системою?
Так
Ні
81. Чи вимірюєте Ви рівень споживацького задоволення?
Так
Ні
82. Чи є у вас воронка продажів?
Так
Ні
83. Чи знаєте ви Life Time Value свого клієнта?
LTV - це очікуваний чистий прибуток, яка може бути отримана протягом усього циклу відносин з клієнтом.
Так
Ні
84. Чи знаєте ви вартість залучення клієнта до вашого бізнесу?
Так
Ні
Просування
85. Чи є у вас сайт?
Так
Ні
86. На скільки Вам подобається дизайн та структура Вашого сайту?
Оцініть за шкалою від 1 до 10
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
87. Наскільки ефективно, на вашу думку, ви використовуєте сайт для отримання клієнтів?
Оцініть за шкалою від 1 до 10
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
88. Чи запускаєте ви комплексні рекламні кампанії?
Так
Ні
89. Чи запускаєте ви тестові рекламні кампанії?
Так
Ні
90. Чи використовуєте ви таргетовану рекламу Facebook /Instagram?
Так
Ні
91. Чи використовуєте ви рекламу Google?
Так
Ні
92. Чи використовуєте ви інструменти PR?
Так
Ні
93. Чи використовуєте ви SMM для просування бренду?
Так
Ні
94. Чи використовуєте ви SMM для комунікації з цільовою аудиторією і вивчення своєї цільової аудиторії?
Так
Ні
95. Чи використовуєте ви інструменти розсилок?
Так
Ні
96. Чи використовуєте ви інші інструменти просування?
Так
Ні
97. Чи є у вас KPI, за якими ви оцінюєте ефективність роботи в цих каналах?
Так
Ні
98. Наскільки ефективно, на вашу думку, працюють існуючі інструменти просування?
Оцініть за шкалою від 1 до 10
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
99. Наскільки ефективно, на вашу думку, могли б працювати існуючі інструменти просування?
Оцініть за шкалою від 1 до 10
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Введіть ваше ім'я *
Ваш email *
Ваш номер телефону *
Назва компанії *
Даю згоду на обробку персональних данних
Time is Up!
Послуги
Про нас
Кейси
Блог
Команда
Контакти
ua
Leave a request
And our specialist will contact you shortly
ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ