fbpx
Budu

Budu

Чи можна створити бренд за 24 дні? Особисто у нас вийшло. Ми запустили першу в Україні підписку на гаджети budu за 24 дні — від ідеї до першого замовлення .

Обсяг робіт до запуску: назва бренду, логотип, автентика, маркетингова стратегія, сайт, мерч, рекламна кампанія.

Запит клієнта

У цього проєкту було дві складності.

 

1) Весь перерахований обсяг робіт потрібно було зробити в дуже стислі терміни. Тому що замовник хотів встигнути запуститися до Чорної п’ятниці. Тобто у нашої команди було менше ніж місяць на все, а саме 24 дні.

 

2) Нам потрібно було придумати, як продати абсолютно нову для українського ринку послугу. Що таке підписка на YouTube або Netflix українці вже розуміють. А як можна підписатися на гаджет до цього часу не представляли. Особливість мозку людини в тому, що незрозуміле відлякує. Мовою маркетологів: погано спозиціонований продукт погано продається. Тому ми повинні були дуже швидко і просто пояснити суть підписки на техніку і переваги перед її покупкою в кредит.

Вводні дані про бізнес клієнта

Розмір щомісячного платежу за підписку budu — від 1459 грн на місяць. Аналогічний платіж при покупці в кредит, наприклад, iPhone 11 (плюс-мінус) в магазинах техніки. Ключова перевага підписки на гаджет перед кредитом: через рік виплат можна безкоштовно обміняти гаджет на новішу модель. Наприклад, ви купуєте в кредит iPhone 11, виплачуєте його рік і в результаті маєте свій законний iPhone 11. Але за цей рік модель вже встигає застаріти. А по підписці budu ви теж рік платите щомісяця, теж користуєтеся смартфоном з самого початку, але через рік можете безкоштовно обміняти на нову модель. Наприклад, iPhone 11 замінити на iPhone 12.

Цей сервіс для людей, яким важливо завжди бути в тренді, з новітнім гаджетом, тобто представників digital-покоління. І пояснити цінність сервісу нам потрібно було мовою саме цієї цільової аудиторії. Спираючись на це, ми обрали tone of voice для комунікації бренду. Його легко відчути в цьому відео.

Що ми зробили

1) Проаналізували основні «болі» цільової аудиторії та в промокампанії показали, як сервіс budu їх вирішує.

2) Відкоригували бізнес-модель.

3) Знайшли постачальників техніки за оптимальною ціною.
4) Зробили сайт budu.in.ua простішим за традиційний інтернет-магазин. Для вибору моделі, кольору, обсягу пам’яті не потрібно розкривати вкладки чи випадаючі списки характеристик. Тут смартфон можна обрати за лічені секунди.
5) Провели переговори з представниками Monobank і уклали партнерську угоду. Тепер платежі за передплату можна оформити через оплату частинами трьох банків: Monobank, ПриватБанк, IdeaBank (на вибір).
6) Додали можливість підписати договір з банком відразу на сайті, без необхідності звертатися до відділень банків.
7) Реалізували рекламну кампанію: змонтували 20 промо-відеороликів, зробили понад 60 креативів для онлайн і офлайн-каналів комунікації.
8) Надрукували чохли для смартфонів у своєму сервісі Super Case. В результаті кожен передплатник budu отримує гаджет в брендованому чохлі.

Владислав Дабижа, арт-директор «Superheroes»: Для розробки айдентики ми провели аналіз сервісів із продажу й оренди техніки. Головним завданням було відрізнятися від конкурентів. Тому ми обрали гармонійну, але контрастну колірну гаму — оранжевий та фіолетовий кольори. Вона відповідає сміливій ідеї бренду. Обрали за основу айдентики мінімалізм, тому що він корелює з ідеєю самої послуги: ніяких зайвих дій, щоб отримати бажаний гаджет.

Логотип зробили без традиційної великої літери на початку. Це відповідь «Так!» простоті та відповідь «Ні!» бюрократії, з якою асоціюється процес оформлення кредиту. У кінці логотипу стилізована крапка ілюструє слоган «Буду, і крапка!».

Результати

1) Ми запустили сайт 27-го листопада. За перші 3 дні отримали 150 заявок на підписку.

2) За допомогою рекламної кампанії та комунікації в соцмережах з потенційними передплатниками нам вдалося похитнути упередження про те, що підписка на гаджет — це щось дивне і нелогічне.

3) Цим кейсом ми зламали стереотип про те, що запуск бренду — це довго, дорого і складно.

Відгук клієнта

Терещук Ілля, співзасновник «budu»: «Відмінною рисою Супергероїв є зацікавленість і глибинна опрацювання проєктів, які потрапляють до них в руки. Команда допомогла побудувати будинок, на фундаменті з яким ми прийшли. У найкоротші терміни розібралися з усіма тонкощами та деталями по реалізації проєкту, а також проявили ініціативу і допомогли по іншому поглянути на аспекти бізнесу, не пов’язані з маркетингом. Що найважливіше, Супергерої володіють пунктуальністю у справах і виконують свої обіцянки».

Контакти

Супергерої на зв`язку

ua
Superheroes.
Superheroes.
Leave a request
And our specialist will contact you shortly