1) Проаналізували основні «болі» цільової аудиторії та в промокампанії показали, як сервіс budu їх вирішує.
2) Відкоригували бізнес-модель.
3) Знайшли постачальників техніки за оптимальною ціною.
4) Зробили сайт budu.in.ua простішим за традиційний інтернет-магазин. Для вибору моделі, кольору, обсягу пам’яті не потрібно розкривати вкладки чи випадаючі списки характеристик. Тут смартфон можна обрати за лічені секунди.
5) Провели переговори з представниками Monobank і уклали партнерську угоду. Тепер платежі за передплату можна оформити через оплату частинами трьох банків: Monobank, ПриватБанк, IdeaBank (на вибір).
6) Додали можливість підписати договір з банком відразу на сайті, без необхідності звертатися до відділень банків.
7) Реалізували рекламну кампанію: змонтували 20 промо-відеороликів, зробили понад 60 креативів для онлайн і офлайн-каналів комунікації.
8) Надрукували чохли для смартфонів у своєму сервісі Super Case. В результаті кожен передплатник budu отримує гаджет в брендованому чохлі.
Владислав Дабижа, арт-директор «Superheroes»: Для розробки айдентики ми провели аналіз сервісів із продажу й оренди техніки. Головним завданням було відрізнятися від конкурентів. Тому ми обрали гармонійну, але контрастну колірну гаму — оранжевий та фіолетовий кольори. Вона відповідає сміливій ідеї бренду. Обрали за основу айдентики мінімалізм, тому що він корелює з ідеєю самої послуги: ніяких зайвих дій, щоб отримати бажаний гаджет.
Логотип зробили без традиційної великої літери на початку. Це відповідь «Так!» простоті та відповідь «Ні!» бюрократії, з якою асоціюється процес оформлення кредиту. У кінці логотипу стилізована крапка ілюструє слоган «Буду, і крапка!».