fbpx
MOOW

MOOW

Пошук нових ніш на ринку, створення продукту, аналогів якому немає, формування нового сегмента бізнесу – це завжди виклик!

А ми в Superheroes.ua любимо виклики та завдання, які потребують нестандартних рішень. Особливо якщо йдеться про проєкт, покликаний створити місце,

де кожен зможе знайти свого ділового партнера і бути впевненим у його чесності.

Для нас таким проєктом стала товарно-транспортна платформа MOOW. Тож Superheroes.ua взялися за роботу!

Про проект

Товарно-транспортна платформа MOOW була створена, щоб об’єднати в одному місці тих, хто виробляє продукт, хто продає товар,

хто купує та тих, хто організовує доставку та зберігання. Тут також можна знайти необхідну техніку або здати в оренду свої потужності.

До моменту запуску MOOW ще не було успішно реалізованого такого типу проєкту. Серед завдань у короткостроковій перспективі стало долучити

до проєкту всіх учасників товарно-транспортного ринку, а надалі — вийти на міжнародний ринок.

Завдання, яке стояло перед Агентством

Замовник прийшов до нас із запитом на формування бренду «під ключ» — від назви та позиціювання,

до формування брендингу та фірмового стилю компанії. І одержаними результатами ми дуже пишаємося!

Назва проекту

MOOW.

З першого погляду може здатися, що в назві допущено помилку. Але це не так!

Для назви платформи свідомо було обрано уявне слово з синтаксисом, що привертає увагу. MOOW — співзвучне з англійським терміном «move»

(у перекладі — рух, рухати). Ця схожість насамперед демонструє суть платформи, яка обслуговує товарно-транспортні потоки і

є своєрідним серцем цього процесу. При цьому самобутня назва наголошує на унікальності проєкту і в майбутньому значно

спростить роботу над його digital-просуванням та формуванням впізнаваності серед потенційних клієнтів Замовника.

Позиціювання

У пошуку нових Партнерів у будь-якому сегменті бізнесу фундаментальними критеріями вибору залишаються надійність та довіра.

Саме ці критерії стали основою платформи MOOW. У процесі роботи над брендом,

його особливість, цінності та принцип роботи сформувалися у єдиний меседж:

MOOW — Місце надійних людей.

Фірмовий стиль

Логотип

Основу логотипу (назва платформи) ми доповнили символом бренду — стилізованою зіркою, вписаною в одну з букв «О».

Зірка в MOOW стала символом одразу кількох напрямків. По-перше, вона символізує надійність компанії.

А по-друге, зірка стала символом сфери роботи компанії, адже своєю формою вона нагадує троянду вітрів.

Візерунок і елемент бренду

Бренд-символ — зірка, став ключовим елементом фірмового стилю.

Його форма та контрформа активно використовується у ключових візуальних елементах компанії на різних носіях.

Результат комбінації логотипу, бренд-символу, колірного рішення та варіацій їх використання ви можете побачити нижче.

Ваш проект може стати наступним!

Якщо вашій компанії чи продукту необхідний новий фірмовий стиль чи розробка брендингу, заповнюйте бриф прямо зараз!

Контакти

Супергерої на зв`язку

ua
Superheroes.
Superheroes.
Leave a request
And our specialist will contact you shortly