Крипта – складна для розуміння річ! Як вона працює? Як нею торгувати? Ці питання й досі є головними бар’єрами для користувачів з усього світу.
Маркетингова стратегія для KUNA від нашої команди Супергероїв була націлена на нівелювання саме цих двох перепон.
Тому при розробці бізнес-стратегії, візуального оздоблення та маркетингової стратегії ми повністю зосередились на простоті:
простоті візуального оформлення, простоті комунікаційних повідомлень та простоті користування продуктом.
З минулого логотипу було відкинуто все зайве, залишилась лише коротка назва, виконана у чорно-білих кольорах.
Жодних ліній і форм, лише чотири літери.
Задля стилістичного відмежування від конкурентів та інших інституцій з фінансовими послугами, ми вирішили використовувати 3D
графічні об’єкти у простій та дещо дитячій стилістиці – цим ми створили відчуття, що сервіс KUNA зрозумілий навіть дитині, а з іншого
боку нам вдалося виключити всі двозначності. Рекламні зображення стали зрозумілими з першого погляду.
Крипта від KUNA настільки проста, що нею може торгувати будь-хто: від початківця до профі, від малого до великого. І це дійсно так, функціонал та інтерфейс KUNA настільки простий, що розбереться не тільки бабця, а навіть її песик. Три кліки, щоб купити або продати крипту, три секунди, щоб поповнити або вивести депозит.
Повідомлення бренду: Крипта – це просто.
Повідомлення продукту: Торгуй криптою в три кліки.
Для легкості сприйняття аудиторією повідомлень бренду, більшість рекламних хедлайнів стали римованими.
На основі 3D графічного стилю нової айдентики ми створили ряд анімаційних сюжетів, з мінімумом ефектів і простою плавною
динамікою
Зовнішня реклама, реклама в метро та реклама на LED екранах охопила за червень 2021 – лютий 2022 понад 22 470 000 осіб.
Результати діджитал реклами за період квітень 2021 – лютий 2022:
• 40 млн показів
• 783 000 кліків
• 71 000 інсталів
У 2020 році український рок-гурт БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ розпочав свій всеукраїнський музичний тур на підтримку нового альбому Вільні Люди.
Ми відразу ж запропонували KUNA долучитись до туру в якості партнера, оскільки ідея туру чудово поєднувалась з ідеєю криптовалют – робити людей вільними.
Щоб підтримати та розкрити колаборацію, ми розробили нову рекламну кампанію “Крипта БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ” і запустили вперше в історії українського шоу-бізнесу
всеукраїнський музикальний криптотур, під час якого усі фанати рок-гурту отримали можливість купити мерч та квитки за криптовалюту.
У пошуках нових ефективних каналів комунікації, ми вдалися до нестандартних рішень і розмістили ряд смішних та провокаційних постерів
у туалетах мережі заправок WOG, чим викликали неабиякий резонанс у рекламній тусовці та серед звичайних споживачів.
Щоб дійсно зробити крипту простою, ми також розробили навчальну програму і запустили освітній проєкт KUNA Education на youtube,
на якому команда KUNA простими словами пояснювала, як крипта працює і як нею торгувати.
ПІсля вторгнення в Україну російських окупантів, KUNA разом з Міністерством цифрової політики України створили благодійний криптофонд,
завдяки якому кожен охочий з будь-якого куточка світу міг допомогти криптою Збройним Силам України.
Завдяки спільній інформаційній кампанії KUNA та Супергероїв, ми змогли зібрати лише за перший тиждень $51 млн в криптовалютах.
На ці гроші було придбано:
• 5550 бронежилетів та 500 пластин для бронежилетів;
• 3125 одиниць тепловізійної та нічної оптики;
• 3427 медичних засобів;
• 410 000 сухпайків;
• 500 касок;
• 60 рацій.