Цей кейс для Superheroes.marketing не стандартний, проте дуже особливий і цінний.
ЗА КРОК ДО ПОЧАТКУ РОБІТ
31 серпня нам надійшло повідомлення від Сімонаса із Литви. Пізніше виявилося, що це Сімонас Грибаускас, відомий литовський щелепно-лицьовий хірург і меценат, який з 2014 року допомагає у реабілітації захисникам України.
Симонас із колегами створив у Литві благодійний Фонд імені Олександра Терещенка – “кіборга” та одного з бійців 79-ї десантно-штурмової бригади, який у 2014 році захищав Донецький аеропорт в Україні.
За кілька днів ми познайомилися заочно, щоб обговорити план робіт. Підхід Сімонаса до цього проєкту дуже імпонував нашій команді, адже, щиро бажаючи допомогти Україні, він за власні гроші почав допомагати Олександру у роботі Фонду.
Задачею команди Супергероїв стало доопрацювання ідеї Фонду, його місії, опис напрямів роботи, розробка логотипа, фірмового стилю, брендбука і сайту як основного інформаційного каналу та інструмента для збору коштів. Також ми створили та протестували канали для просування Фонду онлайн, розробили технічне завдання для фотосесії, написали всі необхідні копірайти двома мовами і наповнили та налаштували сайт під просування.
Що з цього вийшло – ви можете побачити тут!
ПРО КОМАНДУ ФОНДУ
Щоб зрозуміти характер фонду і той вогонь, який горить у серцях його засновників, потрібно насамперед познайомитися ближче з Олександром.
І тут ніхто не розповість історію краще за самого Олександра:
Також хочемо познайомити вас із Радою директорів благодійного фонду “Міжнародний благодійний фонд Олександра Терещенка”, без яких існування проєкту було б неможливим:
Олександр Терещенко
Колишній військовослужбовець Збройних сил України, захисник Донецького аеропорту, Народний Герой України.
Колишній заступник Міністра у справах ветеранів України.
Сімонас Грибаускас
Відомий литовський щелепно-лицьовий хірург і меценат, який з 2014 року підтримує реабілітацію поранених захисників України.
Аурімас Навіс
Має 17 річний досвід служби в ССО Литви.
Розробник першої доктрини литовських спеціальних операцій, експерт у сфері інформаційної, енергетичної
та фінансової безпеки.
ВІД ІДЕЇ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ: ДИЗАЙН
Робота над проєктом розпочалась з аналітики, яка допомогла нам краще зрозуміти очікування потенційних спонсорів від благодійних фондів, а також ті цінності, які важливо транслювати на кожному етапі роботи над проєктом.
Маючи міцний фундамент у вигляді досліджень та статистики, ми перейшли до розробки дизайну проєкту,
який очолила Вероніка (Ніка) Новікова під керівництвом арт-директорки агенції Анни Круш.
При розробці фірмового стилю команді було важливо відобразити характер Фонду та самого Олександра у деталях та елементах бренд-айдентики.
Враховуючи те, що Фонд має імʼя народного героя України, нам було важливо створити логотип, який з першого контакту розкривав би напрям роботи Фонду і був персоналізованим – асоціювався із самим Олександром Терещенком.
Flame
Letter T
Torch as a symbol of freedom and resistance
Так у логотипі зʼявилась повна назва Фонду та дескриптор, який чітко визначив основну ціль роботи Фонду – допомогу українським захисникам.
Ми шукали сильний символ. Символ боротьби, спротиву та свободи.
Так у логотипі з’явився факел, у який Ніка майстерно вписала ініціали Олександра Терещенка, і наша боротьба отримала свій символ, а Фонд – логотип.
Основними фірмовими кольорами були обрані:
• хакі – колір, близький за духом кожному військовому;
• яскравий помаранчевий – акцентний колір Фонду;
• білий та чорний кольори.
У загальній композиції ці кольори відмінно поєднуються, доповнюють один одного, а, головне, роблять необхідні акценти в закладену в логотип ідею.
В процесі роботи у нас зʼявився фірмовий патерн, створений на основі літери «Т» із логотипа, а також додатковий елемент візуальної ідентичності – символ полумʼя, який додає динаміки та енергії всім візуальним матеріалам Фонду.
ЕЛЕМЕНТИ ВІЗУАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ У ДІЛОВІЙ КОМУНІКАЦІЇ
ФІРМОВИЙ СТИЛЬ
ФІРМОВИЙ ШЕВРОН ТА УНІКАЛЬНІ КОЇНИ ФОНДУ
БРЕНДУВАННЯ АВТО
Під час роботи над проєктом ми з Олександром і командою визначили два основні напрямки діяльності Фонду:
• Цільова мілітарна допомога українським захисникам під час воєнних дій на території України.
• Допомога українським захисникам, які постраждали під час бойових дій, у постреабілітації.
Ці два напрями отримали символічні назви – «Iron Hawk» та «Iron Hook» –, співзвучні з назвами проєктів, що реалізуються Фондом.
Більш детально з роботою Фонду, звітами та досягненнями ви можете ознайомитися прямо зараз на сайті фонду: https://otereshchenko.com.
Хоча роботу за договором Superheroes.marketing завершено, ми не припинимо допомагати Олександру, Сімонасу та Аурімосу
до повної та безапеляційної перемоги України.
А далі на нас усіх чекає довгий і складний шлях відновлення нашої країни. І ми сподіваємося, що наші партнери і тут будуть поруч.
Якщо ви витратили час на ознайомлення з цим кейсом, подивилися інтерв’ю Олександра, то ви точно не залишитеся байдужими.
Перейдіть, будь ласка, на сайт і зробіть ваш внесок, заради якого було зроблено всю цю роботу.
А якщо ви хочете дізнатися ще більше про Олександра Терещенка та його роботу, запрошуємо на перегляд короткого інтервʼю:
Команда Superheroes.marketing дякує Олександру, Сімонасу та Аурімасу за довіру і ту непросту роботу, яку вони щодня роблять для допомоги Україні.
КОМАНДА ПРОЄКТУ:
Анатолій Компаніченко – концепт, стратегія та проєктний менеджмент
Ірина Пуріна – проєктний менеджмент
Вероніка (Ніка) Новікова – графічний дизайн
Анна Круш – арт-дирекція
Владислава Біцюра – веб-дизайн
Олег Доброходський – розробка сайту та програмування
Світлана Мельник – робота з соціальними мережами
Альона Дригайловська – діджитал-стратегія і таргетинг
Микита Діулін – аналітика та стратегічне планування