Чи замислювались ви колись над тим, який тернистий шлях долає звичайна креветка перед тим, як потрапити на український стіл?
І взагалі, як вона може потрапити до нас із далекого закордоння? Якщо її везти свіжою — вона просто зіпсується…
До знайомства з Merman’s ми гадали, що це неможливо. А виявляється можливо все!
Для розуміння бренду та роботи галузі харчових продуктів морського походження в цілому, Супергерої занурились у тихоокеанський підводний світ.
І в результаті створили справжню морську феєрію — новий фірмовий стиль для найбільшої ферми тихоокеанської креветки Merman’s.
Але про все по черзі…
MERMAN’S — це найбільша ферма тихоокеанської креветки Penaeus Vannamei в Європі, яка відкриває нову сторінку
інновацій України в галузі харчових продуктів морського походження.
Для розташування ферми було обрано місцевість Тилігульського лиману (Одеська та Миколаївська область).
Вода в лимані за біохімічним складом майже ідентична морській воді Тихого океану, в якій у природних умовах живе Penaeus Vannamei.
Наш Замовник бренд Merman’s — це єдина в Україні ферма тихоокеанської білоногої креветки, яка працює над
розвитком культури споживання свіжої риби та морепродуктів в Україні. І нам важливо було враховувати це у роботі над брендом.
Адже візуальні компоненти мають об’єднувати у собі ключові цінності бренду: лідерство, технологічність, екологічність
і шалену любов до креветок та всього морського світу.
Логотип
Ми не могли уявити логотип Merman’s без креветки. Тому вона органічно доповнила
шрифтовий напис бренду та стала нашим ключовим бренд-символом.
В основному логотипі креветка виконує роль апострофу та бере участь в стилізації літери “М”
(її адаптація повторює форму хвоста креветки). А на носіях, де основна версія лого не може бути використана — креветка
використовується як альтернатива (наприклад, у фавіконі сайту).
Палітра кольорів грає важливу роль в сприйнятті бренду. У Merman’s все має бути по-морському і кольори не виключення.
Тому основна кольорова гама бренду складається з трьох кольорів — двох відтінків синього (темно- й світло-синього) та бежевого,
що підкреслює морську тематику, характеризуючи морські води та чисте узбережжя лиману.
Для збагачення можливостей дизайну ми додали до фірмового стилю
додаткові кольори — альтернативні відтінки темно-синього, світло-синього та бежевого.
Елементами айдентики є ілюстрації на морську тематику. Тут і представники підводної флори та фауни,
виконані у стилістиці основного бренд-елементу, і графічні елементи, що імітують рибальські сітки, морські хвилі та інше.
Ми вважаємо бренд-імідж ключовим інструментом, який допомагає підсилити впізнаваність фірмового стилю, відображаючи всі переваги бренду.
Тому завжди приділяємо йому окрему увагу. Детальні рекомендації щодо підходу до формування бренд-іміджів ми описали у брендбуку проєкту.
А якщо хочете, щоб і у вашого бренду з’явився власний брендбук designed by Superheroes.ua,
заповнюйте бриф та чекайте на наш дзвінок 😉