Українські IT-компанії відомі на весь світ, а професійність наших програмістів ні у кого не викликає сумніву, але щоб якісний продукт був дійсно успішним, йому необхідний маркетинг. Один з останніх наших клієнтів зі сфери IT був Revisior — сервіс збору та обробки відгуків клієнтів, покращення бізнесу та побудові зрозумілої аналітики. В Україні вони вже співпрацюють з такими відомими українськими та міжнародними брендами, як “Нова пошта”, “Люксоптика”, “Епіцентр”, “Pandora” та багато інших і планують підкорювати нові ринки.
Наше завдання: ребрендинг компанії у зв’язку з виходом на європейський ринок.
Перш за все, почали з логотипу. Раніше компанія називалась Revizion і кардинально змінювати впізнавану назву в компінї не хотіли, але відійти від символів російської пропаганди було необхідно. Це ми рекомендуємо зробити всім нашим клієнтам.
Логотип складається відразу з чотирьох елементів, які символізують сутність компанії Revisior: поінта (місце, локація), галочки – як образ досягнення кінцевої мети, виконаного завдання та отримання результату, пошукової лупи та знак серця – любов до своєї справи та клієнтів. Поєднання цих символів дає нам образ пташки-ревізора, яка збирає відгуки та аналізує їх. Пташка дивиться догори та є символом росту та розвитку компанії.
Одним із основних завдань було зробити редизайн презентацій, так як старий дизайн слайдів був перевантажений, а інформацію важко було зчитати. Ми почали з того, що розробили модульні сітки для слайдів, систематизували та зробили інформацію зрозумілою з чіткою ієрархією заголовків, простими, але інформативними інфографіками.
Зміна айдентики не могла не торкнутися обличчя кожної IT-компанії – сайту. Врахував останні тенденції та побажання клієнта, ми змогли створити сучасний, інформативний та, щонайголовніше, інтуїтивно зрозумілий для кожного користувача дизайн сайту.
Результатом нашої праці є побудована дизайн система та редизайн із образом пташки, що запам’ятовується. Пташка-ревізіор як символ збору відгуків стала в основу QR-кодів та зробить їх впізнаваними на весь світ.